Logotype Hamilton Bright

Deze website maakt gebruik van cookies om te zorgen dat je het beste uit onze website kunt halen.

Hamilton Bright en geselecteerde partners gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om je de best mogelijke ervaring op deze website te bieden. Als je hiermee instemt, gebruiken we cookies voor analytische en marketingdoeleinden.

Zie ons cookiebeleid Cookiebeleid voor meer informatie over de cookies die we gebruiken.

Je kunt je toestemming op elk gewenst moment intrekken en beheren door te klikken op "Cookies beheren" onder aan elke websitepagina.

Selecteer welke cookies je accepteert

Op deze site plaatsen we altijd cookies die strikt noodzakelijk zijn, wat betekent dat ze nodig zijn om de site goed te laten functioneren.

Als je hiermee instemt, plaatsen we ook andere soorten cookies. Je kunt je toestemming voor de verschillende soorten cookies geven of intrekken met behulp van de onderstaande knoppen. Je kunt je toestemming op elk gewenst moment wijzigen of intrekken door te klikken op de link "Cookies beheren", die altijd beschikbaar is onderaan de site.

Als je meer wilt weten over wat de verschillende soorten cookies inhouden, hoe je gegevens worden gebruikt wanneer ze worden ingesteld en meer, lees dan ons cookiebeleid.

Deze cookies zijn nodig om de site goed te laten werken en worden altijd ingesteld wanneer je de site bezoekt.

Leveranciers Teamtailor

Deze cookies verzamelen informatie waardoor we beter begrijpen hoe de site wordt gebruikt.

Leveranciers Teamtailor

Deze cookies worden gebruikt om advertenties relevanter voor je te maken. In bepaalde gevallen bieden ze ook extra functies op de site.

Leveranciers Meta, Youtube, Vimeo, Linkedin, Google

Tips voor het maken van een LinkedIn-profiel

In de huidige arbeidsmarkt is een LinkedIn-profiel veel meer dan alleen een online CV. Het is je persoonlijke merk, je digitale netwerkplek en vaak het eerste wat recruiters en werkgevers van je zien. Een sterk LinkedIn-profiel laat niet alleen zien wat je kunt, maar geeft je ook de mogelijkheid om je ambities, passies en unieke vaardigheden te presenteren aan een breed publiek. Maar hoe maak je nu een LinkedIn-profiel dat opvalt? Laten we dat stap voor stap doornemen.

Wat moet er in een LinkedIn-profiel staan?

Profielfoto

Kopregel

Samenvatting (Over mij)

Werkervaring

Opleidingen

Licenties en certificaten

Vrijwilligerswerk (optioneel)

Vaardigheden

Aanbevelingen (optioneel)

Voorbeeld van een goed LinkedIn-profiel

Bekijk onderstaande blogs voor meer tips!