

echte relaties aangaan
(Junior) Rayonmanagers zorgen voor verkoop en merkactivatie in de breedste zin van het woord. We bezoeken horecazaken en ondersteunen ondernemers daar waar ze ons nodig hebben. Met deze goodwill zorgen we dat Unilever-merken prominent op de menukaart én in hun onderneming(en) aanwezig zijn. Dit vinden we mooi en dankbaar werk!

al het tofs van onze functies
- persoonlijke coachingsessies
- je netwerk vergroten binnen de horeca
- veel doorgroeimogelijkheden
- elke dag een lekker ijsje op kantoor of gratis flesje Lipton mee onderweg
- werken voor gave A-merken
- 'Discover your purpose' training
- proeven van de nieuwste producten
een voorbeeld van jouw doorgroeimogelijkheden

je collega's
Teamuitjes en kansen. In je team staat ontwikkeling centraal met goede begeleiding en hechte samenwerking tussen het projectteam, de Rayonmanager en Junior Rayonmanager. Toch is er ook aandacht voor leuke events zoals bijvoorbeeld festivals, dierentuinen of attractieparken.
een dag van een (junior) Rayonmanager

Diversiteit en inclusiviteit
Wij kunnen het niet mooier zeggen dan Unilever: Unilever is al lange tijd een hartstochtelijke voorvechter van meer diversiteit en inclusie. Er is geen business case nodig als het aankomt op 'het juiste doen'. Wanneer het gaat over inclusie en gelijkheid, is het zo simpel als vasthouden aan je morele waarden: we zijn er van overtuigd dat het aanmoedigen van diversiteit, inclusie en gelijkheid onze bedrijfsvoering alleen maar versterkt.

Doel, waarden en principes
- integer werken en respect tonen naar de mensen om ons heen
- positieve impact uitoefenen op de samenleving
- voortdurend duurzaam betrokken bij het milieu waarin Unilever zich bevindt
- naleven van ambities binnen de Unilever-gedragscode
- werken met partners met dezelfde normen en waarden

Planeet & Maatschappij
Het Unilever-kompas is Unilever haar strategie om voor groei te zorgen die consistent, concurrerend, winstgevend en verantwoordelijk is.
Unilever zal zonder een gezonde planeet en maatschappij gewoon niet kunnen slagen.
Unilever heeft een ambitieuze duurzaamheidsagenda opgesteld om de problemen aan te pakken waar klanten en belanghebbenden veel om geven, zoals klimaatverandering, plastic vervuiling en ongelijkheid.
Unilever benut haar merken, mensen en partners om een blijvende positieve impact te veroorzaken, op de wereld en haar activiteiten.
Feitjes
- bezoeken in 12,5 jaar tijd
- ijsjes verkocht door het OLA-opstartteam
- % houdt van de horeca

Neem contact op!
Recruiter Marieke Breimer staat klaar voor al je vragen, ook kun je direct solliciteren op een vacature via onderstaande button.
📞 +31 6 28 05 76 24
📧 m.breimer@hamiltonbright.com